Zamieszczone przez iFi
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
-
-
Też jestem ciekaw...http://www.profi-it.pl
Tanie laptopy, komputery i serwery poleasingowe, strony www, antywirusy, zdalne wsparcie informatyczne 24h...
Komentarz
-
-
Chip byl robiony w Inowrocławiu w brk tuning ale po zmianie softu przy duzych predkosciach (5/6 bieg przy 180/190 km/h) wywala takie bledy:
3 Faults Found:
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 -- 000 -- - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 73431 km
Time Indication: 0
Date: 2108.14.02
Time: 20:02:47
Freeze Frame:
RPM: 4002 /min
Load: 93.3 %
Speed: 179.0 km/h
Temperature: 92.0°C
Temperature: 40.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.843 V
000772 - Cylinder 4
P0304 -- 000 -- Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 73431 km
Time Indication: 0
Date: 2108.14.02
Time: 20:02:47
Freeze Frame:
RPM: 4002 /min
Load: 93.3 %
Speed: 179.0 km/h
Temperature: 92.0°C
Temperature: 40.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.843 V
000783 - Unknown Error Code
P030F -- 000 -- - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 73431 km
Time Indication: 0
Date: 2108.14.02
Time: 20:02:47
Freeze Frame:
RPM: 4002 /min
Load: 93.3 %
Speed: 179.0 km/h
Temperature: 92.0°C
Temperature: 40.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.843 V
Readiness: 0000 0000
Wykres musze poszukac bo zaginal gdzies w papierach... Cena za tuning 1500zl
Komentarz
-
-
Zróbcie sobie pełną diagnostyke tej CAXA-y , pomogę ogarnąć temat wypadania zapłonu
Co do chipa , to przeciez na serii również mogł zacząć wypadać zapłon z powodu np zużytych cewek , to nie jest tak że jak zrobisz softa to dostaniesz gwarancje na to że auto się już nigdy nie zepsuje , tylko wręcz odwrotnie, trzeba się z tym liczyć że coś kiedyś się zużyje tak samo jak na serii.
Zwiększasz wysilenie osprzętu to i jest większa podatność na zużycie przy nieprawidłowym użytkowaniu -brak chłodzenia turbiny po szybszej jezdzie itp. Oczywiście nie mówie o tym konkretnym przypadku ,tylko ogólnie.
[ Dodano: Nie 05 Paź, 14 20:18 ]
Generalnie to zacznij od sprawdzenia cewek na początku.www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
maciej10, oczywiście najwazniejsze jak auto jeździ ale:
- dlaczego nie ma na wykresie dolnego zaktresu obrotów?
- przesuneli ci odcinke, wykresy sie nie zgrywają. to sugeruje zdjęcie ograniczników albo jakąś manipulacje przy wykresie.
- jak dla mnie to oś obrotów jest źle wyskalowana. Za szybko sie odcięcie zaczyna.
Nie masz odczuwalnych problemów z falowaniem mocy w niskim zakresie obrotów?
Wykres seri jest conajmniej dziwny (obroty 2400-2600)kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
No Panie i Panowie :!:
Taka dłuuuuuuuga przerwa w temacie :!:
Nikt nie chce nic napisać o swojej modzonej caxa-ie :!:
Czasu już chyba dość minęło na poznanie motorowni od podszewki z chipem :!:
Jak ktoś ma jakieś uwagi, spostrzeżenia, opinie, wrażenia :?:
Silnik już "stary", może ceny usług już spadły :?: :szeroki_usmiech
Proszę pisać co i jak :!:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
U mnie trochę fabryka dorzuciła w gratisie i mocy i momentu.
Trochę go podkręciłem. Dużo płynniej przyspiesza. W niższym zakresie obrotów zdecydowanie lepiej się zbiera od serii. Ogólnie jest znacznie lepiej. W spalaniu różnicy w ogóle nie widzę. A żeby określić trwałość silnika to za mało nim jeżdżę, żeby coś się wypowiedzieć.Załączone pliki
Komentarz
-
-
jojo001 ile pln położyłeś za program :?:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
jojo001 no to nie jest źlekliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jojo001Natrafiłem na promocję (50%)Zamieszczone przez LUKIno to nie jest źle
Klekoty się cieszą z tej koniunkturyO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Co to za śmietnik bo softem bym tego nie nazwał.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
jojo001, szału nie ma. ... i po co sterownik rozbierać jak to sie z kabla robi....kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Gdzie są octavie po tuningu
Witam
Wczoraj a właściwie dzisiaj siedziałem na forum do 4 rano.
Im wiecej wiem tym mniej wiem
Monogo informacji
Prywatnie mam seata 1,4 8v około 60 KM lat 18
Do niedawna mialem słuzbową Octavie III 1,4 TSI 140 KM
Pod każdym wzgledem przepaść na korzyść Octavii.
Jest tylko jedna sprawa.
Jak wsiadłem do seata po jakimś czasie i zacząłem jeżdzić nim po Krakowie.
Super samochód na trasy od świateł do świateł.
WIem troche przesadzam >>>brak turbo dziury.
Pytanie
Da się zrobić z dwa jednym czyli seat do 30km/h a potem już Octavia.
ale TYLKO CHIPtuningiem ?
I druga kwestia
Jestem teraz na kupnie samochodu.
Szukam octavii II 1,4 TSI już zawirusowanej i nikt nie chce sprzedać
Takie dobre czy ja nie umiem szukać?
szukam mojego auta
Komentarz
-
-
Tak malo zawirusowanych jest.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz